Korábban azt hittük, Juniornak fogják hívni, aztán egy internetes szavazáson a Furiosa elnevezés nyert, végül mégis Mi.Tónak keresztelte el az Alfa legkisebb modelljét. A név az Alfa székhelyére, Milánóra és a gyártás helyszínére, Torinóra utal. A Mi.To formáján minden a nemrég bemutatott szupersportkocsit, a 8C Competitionét idézi. 4,06 méteres hossza, 1,72 méteres szélessége és 1,44 méteres magassága kellemes arányokat kölcsönöz a karosszériának, a sportosságot a keret nélküli ablakok is hangsúlyozzák. Csak turbósokból áll a négytagú motorválaszték, a teljesítményskála 90-től 155 lóerőig terjed a gyári sajtóközlemény szerint. Valószínűleg az 1,3-as Multijet dízel a leggyengébb, ezt a 120 lóerős 1,4-es benzines és az ugyanilyen erős 1,6-os Multijet követi a sorban. A csúcsot egyelőre a 155 lóerős T-Jet benzinmotor jelenti, de már dolgoznak a 230 lóerős GTA változaton, amelyben már egy 1,8-as turbómotor lesz. A motorpaletta összes változatához jár majd a hatfokozatú kézi váltó, de felárért hatfokozatú automatát is rendelhetünk. A még jobb vezethetőség érdekében a kisautó megkapta az Alfa DNA rendszerét, amely három állásban tudja változtatni a gázreakciót, a futómű feszességét, a kormányzás rásegítését és automatáknál a váltás gyorsaságát is.