A Honda külön ünnepséget rendezett hidrogéncellás modellje, az FCX Clarity tiszteletére. A Japánban, Tochigiban tartott ceremónia keretében nem csupán az autót, de azt a kifejezetten hidrogénhajtású járművek számára épített gyártósort is átadták, amelyen az első években néhány tucat autót terveznek összeszerelni. Bár ez nem tűnik soknak, ahogy a következő három évre kalkulált 200 darabos széria sem túl nagy mennyiség, a sorozatgyártás beindításának egyelőre a valószínűleg gyér kereslet és a hidrogén töltőállomások kis száma szab határt.
A Japánban zajló bemutatóval párhuzamosan az Egyesült Államokban is hivatalosan bejelentették az FCX Clarity-t, a hozzá kínált finanszírozási konstrukcióval együtt. A tengerentúli hidrogénautók üzemanyag-ellátására a Honda amerikai importőre töltőállomás létesítésére megállapodást kötött három viszonteladójával. A negyedik állomást maga helyezi üzembe, a Los Angeles-i központnál.
Az FCX Clarity elektromos motorja 100 kW teljesítményű - ez körülbelül 136 lóerőnek felel meg -, viszont zéró emissziós, vagyis egyáltalán nem bocsát ki a környezetre káros anyagokat, csupán - a fordított elektrolízis melléktermékeként keletkező - vizet porlasztja a levegőbe. A hidrrogénnel működő járművek egyelőre azért nem terjedtek még el nagy számban, mert problémás és nehézkes az üzemanyag tárolása és átfejtése, amelyhez külön hálózatot kell kiépíteni.