Első hallásra is furcsa nevű autóval jelent meg a japán piacon a Daihatsu, a Toyota leányvállalata Mira Cocoaként dobta piacra legújabb kisautóját. Kozmetikai terméktől lehetne hasonló nevet várni, az összecsengés nem is véletlen: a Daihatsu bevallottan a női vásárlókat célozta meg a nőiesen is kinéző újdonsággal.
A sajtóanyag szerint azért esett a Cocoa, vagyis kakaó névre a választás, mert ez kifejezi, hogy "az autó olyan kellemes érzést és nyugodt atmoszférát teremt utasai számára, amilyet kakaóivás közben érezni." Ez a megfogalmazás minden bizonnyal jó esélyekkel indulna a legfurcsább marketingszövegek versenyén is.
660 köbcentis, 58 lóerős háromhengeres motort kapott az autó, legnagyobb nyomatéka 65 Nm. Négyfokozatú automata vagy fokozatmentes CVT-váltóval rendelhető, illetve létezik első- és összekerékhajtású változat is. Havonta háromezret szeretne eladni a Daihatsu a Mira Cocoából.