A Kizashival a Suzuki azokat a vásárlókat szeretné megnyerni, akik egy sportosabb szedánra vágynak, ám pénztárcájuk nem engedi meg nekik, hogy prémiumautót vegyenek. Az Amerikában is megjelenő autót Japánban, Sagarában gyártják majd, és kezdetben csupán egyetlen benzinmotorral, a cég 2,4 literes négyhengeresével gyártják. Ez az erőforrás 185 lóerős, 230 Nm-es csúcsnyomatéka pedig 4000-es fordulatszámon jelentkezik.
Alapáron a motorhoz hatfokozatú manuális váltót kapcsolnak, míg némi plusz pénzért fokozatmentes CVT-váltó is rendelhető, amihez kormány mögötti váltófülek is járnak. Kézi váltóval az elsőkerék-meghajtású Kizashi 7,5 másodperc alatt képes 96 km/órára felgyorsulni, a végsebességről nincsenek még adatok. A kocsi 10,2 literes fogyasztást produkál városban, míg országúton akár 7,5 literre is leeshet az étvágya a gyár szerint. Némi felárért összkerék-meghajtású verzió is vásárolható, ebben a hátsó kerekek legfeljebb a nyomaték 50 százalékát kaphatják meg, de a rendszer ki is kapcsolható, hogy csökkenjen a fogyasztás. A tárcsafékeket az Akebono cég szállítja, ők gyártják a 270 km/órával száguldó japán "puskagolyó" vonat fékeit is. Jól is lassul a Kizashi, 96 km/óráról 36,9 méter alatt áll meg.
Amerikában az alapmodell 20 ezer dollárba, azaz körülbeül 3,5 millió forintba kerül, de a legjobban felszerelt verzió sem kerül többe 24 ezernél. Nem sokáig marad egyedül a 2,4 literes motor a palettán, ugyanis a japánok egy erősebb V6-os erőforrást is terveznek, és két éven belül elkészülhet a kocsi hibrid változata is. Európában a Fiat kétliteres, 160 lóerős dízelével is kapható lesz.