Los Angelesben jelentette be a General Motors, hogy 2010 végén kezdi a Chevrolet Volt konnektoros hibrid forgalmazását Kaliforniában, az Egyesült Államok legnagyobb újautó-piacán. Nem sokkal ezt követően a többi államban is elindul az értékesítés, a kaliforniai rajt azonban szimbolikusnak tekinthető, hiszen itt a legszigorúbbak a környezetvédelmi előírások.
Három kaliforniai közüzemmel és az Electric Power Research Institute-tal továbbá együttműködés született arról, hogy tartós, életszerű teszt keretében mutatják meg az ügyfeleknek, hogy a villanyautók tökéletesen használhatóak a mindennapi életben.
A kutatási és demonstrációs program keretében a Chevrolet több mint száz darab Voltot ad át a résztvevőknek, hogy két évig használják őket flottájukban. A Chevrolet az OnStar telematikai rendszer segítségével is gyűjti a járművek üzemi adatait és a használók visszajelzéseit, amelyeket aztán felhasznál a járművek tökéletesítésére, illetve további fejlesztésére. Mivel a Volt bárhol egyszerűen feltölthető, a program kiterjed több mint ötszáz töltőállomás létesítésére lakóhelyeken, munkahelyeken és közterületeken. A kísérleti töltőállomásokon kipróbálják a járművek töltési folyamatát, és visszajelzéseket kapnak az ügyfelektől.
Az autószalont megelőzően Los Angelesben minden a Volt körül forgott. Kedden a floridai David Thomas első ügyfélként vezethetett előszériás Voltot, miután megnyert egy országos vetélkedőt, amelyben nevet kellett taláni a Volt egyik kékeszöld színárnyalata számára. A befutó a Viridian Joule lett.