Egy előszériás Kizashi GTS-t adott a Suzuki a japán modellek tuningolására szakosodott Road Race Motorsportsnak, hogy mérnökei csináljanak belőle valami izgalmasat. Alapként a 2,4 literes, 187 lóerős négyhengeres benzinmotort használta a cég, amelyből saját turbófeltöltője és töltőlevegő-hűtőjének beépítése és egyéb módosítások után 294 lóerőt hozott ki.
Egyszerű tuningmodellnek látszik ugyan az autó, de ennél azért többször van szó. Nem véletlenül adott megbízást a Suzuki az átalakításra, kíváncsi volt ugyanis arra, hogy mennyit lehet kihozni 2,4-es motorjából egy izmosabb változathoz. Ehhez eredetileg a GM 3,6 literes V6-osát szerették volna használni a japánok, de a GM-Suzuki szakítás miatt nem kapják meg a motort.
Ahogy ilyenkor illik, néhány új karosszéria-elem is készült az autóhoz, amelyet a Speed Channel tesztvezetési programjában a szerencsések ki is próbálhatnak.