Nagy reményekkel vezette be tavaly a piacra a Suzuki a Kizashit Amerikában, de az eladások kiábrándítóak voltak. 2010 első 11 hónapjában mindössze 5269 darab autót sikerült eladniuk, ami messze elmaradt a cég várakozásaitól. Hogy 2011-ben felpörgessék az eladásokat, agresszív reklámkampányba kezdtek Kizashikicks címmel.
A kampány része négy videó is, amelyekben olyan, nagyobb presztízsű vetélytársakkal vetik össze a Kizashit, mint az Audi A4, a Mercedes-Benz C 300, az Acura TSX (a Honda Accord luxusváltozata) vagy a Volvo S40. A tévészpotokban elsősorban a Suzuki vezethetőségét, csendes utasterét, jó biztonsági felszereltségét, erős fékeit és kedvező árát próbálják kidomborítani, és független mérésekkel igazolják, hogy a Kizashi minden szempontból jobb a konkurenciánál.
Szerencsére ezek a filmek a humort sem nélkülözik, hiszen a valós vetélytársak mellett egy nyújtott limuzinnal, egy védőruhába öltöztetett emberrel és egy motorizált kanapéval is elvégezték az összehasonlításokat.
Amerikában a 185 lóerős, nyolc légzsákkal, kulcs nélküli rendszerrel, menetstabilizálóval és kétzónás klímával felszerelt Kizashi átszámítva csupán négymillió forintba kerül, nálunk, ilyen felszereltséggel még 92 lóerős Swiftet sem adnak. A Magyar Suzuki szerint a Kizashi forgalmazása hamarosan Magyarországon is elkezdődik, kíváncsian várjuk a magyar reklámokat.
A Kizashi az Audi A4, az Acura TSX és a Mercedes-Benz C 300 ellen
A Kizashi az Audi A4-es és egy motorizált kanapé ellen
A Kizashi a Mercedes-Benz C 300 és egy nyújtott limuzin ellen
A Kizashi a Volvo S40 és egy védőruhás ember ellen