Arról, hogy a MissionL tanulmány nevébe a klasszikus 120L tiszteletére került-e bele a rejtélyes L betű, nem számoltak be a csehek, elképzelhető, hogy a típus jövőbeli nevét rejti ez a karakter. Hamarosan kiderül, hiszen a Skodának komoly szándékai vannak vele, ez lesz a Fabia és az Octavia közé ékelt, valódi kompakt modell, mellyel minden eddiginél látványosabb eladásokat szeretnének elérni. A csukott szemmel is könnyedén beazonosítható formatervet nem csupán a Jetta cseh rokona kapja meg, hanem a jövőbeli modellek is ebben a szellemben készülnek.
Látszólag nem terveznek nagyobb változtatást, hiszen eddig is bejött a vevőknek a konzervatív, mégis németesen magabiztos formavilág, melyet tovább erősítenek a határozott élekkel és a drága érzetet adó fényszórókkal, valamint a fémszínű logóval. Eckhard Scholz, a Skoda termékfejlesztésért felelős vezetője elmondta, nagyon sokan vágynak ehhez hasonlóan letisztult, minimalista formatervű autóra, ezért szándékosan nem bonyolították túl a külsejét. Ahhoz, hogy megfeleljen a legszélesebb vevőkör igényeinek, valóban univerzális megjelenésre van szükség.
Amióta a Volkswagen konszern része, ezt a műfajt elég jól érzi a Skoda tervező csapata. Mindez ráadásul nem jelenti azt, hogy nem próbálnák meg divatossá tenni az autót, a MissionL nagy könnyűfém felniket, az üvegekkel egybeolvadó tetőt és LED-es nappali menetfényt is kapott. A végleges változatot Indiában vezetik be először, hozzánk csak jövőre jut el. Ez jelzésértékű lépés, 2018-ra ugyanis évi 1,5 millió autót szeretnének értékesíteni világszerte. Ehhez új modellek is kellenek, a tervek szerint az elkövetkező három évben félévente dobják majd piacra hat újdonságukat.