Kattintson a képre a galériához!
A meglehetősen brutális megjelenésű Ford Atlas tervezői számos érdekes ötlettel álltak elő. A plató ajtajából például egy elektromotor kiemelhet egy tartóelemet, így a tető és e között vízszintesen lehet hosszú tárgyakat szállítani, van rejtett konnektor, a plató alsó részéből pedig rámpákat lehet kihúzni, amelyek megkönnyítik a motorkerékpárok és quadok szállítását. Lesüllyedő küszöb könnyíti meg a beszállást, de menet közben felemelkedik, hogy ne rontsa a terepjáró-képességet.
A bőrrel és polírozott alumíniummal borított utastér egyszerűsödni fog a gyártásig, a Ford szerint olyanok lesznek a kapcsolók, hogy kétujjas kesztyűben is lehessen használni őket.
Nem látszik az Atlason, de tervezésénél már az üzemanyag-takarékosságra is gondoltak, LED-es fényszórókat, nagy sebességnél elzáródó hűtőmaszkot és keréktárcsaréseket, lesüllyedő első légterelőt, korszerű, közvetlen befecskendezésű turbómotort és start-stop rendszert is kapott a behemót. A vezetést egy 360 fokos kamerarendszer és egy vontatási asszisztens is segíti.