Jó ár/érték arányú márkával bővítette a kínálatát a Nio, az első Onvo (az On Voyage kifejezésből származik a név) az L60-as szabadidő-autó, amellyel bevallottan a Tesla Model Y-nak akarnak konkurenciát teremteni. Az Onvo L60 kínai szabvány szerinti fogyasztása 12,1 kWh/100 km – a Tesla Model Y ugyanezen szabvány szerint 12,5 kWh/100 km-t tud –, a szintén kínai szabvány szerinti hatótávolság elérheti az 1000 km-t; a pontos érték attól függ, melyik cserélhető akkumulátor van az autó alatt, a Nio akkumulátor-cserélő állomásokon 60, 90 vagy 150 kWh érhető el.
Az Onvo L60 karosszériája 4828 mm hosszú, 1930 mm széles és 1616 mm magas, a tengelytávolság 2950 mm. A minden részletében az alacsony fogyasztásra optimalizált megjelenést a Nio vewzető formatervezője, a korábban a Bentley-nél is dolgozó Raul Pires készítette. A műszerfalról még nem közöltek fényképet, de az látható az ággyá alakítható beltér fotóján, hogy a vezető előtt nincs külön monitor, hanem fel-a-fejjel kijelző informál. A központi érintőképernyő 17,2 colos, opciósan a hátsó ülésekhez is kérhető 2 darab 8 colos kijelző.
Kínában szeptembertől lesz elérhető az Onvo L60, az indulóár 219 900 jüan (10,8 millió Ft), ami 30 000 jüannal (1,5 millió Ft) olcsóbb a Tesla Model Y indulóáránál. A pontos műszaki adatokat, azaz hogy milyen villanymotor-konfigurációkkal és felszereltségekkel lesz elérhető az autó, a forgalmazás előtt közlik. Még az idén megindul az Onvo L60 exportja, elsőként az EU-ba jön majd a Nio új márkája.