Autósmozi: kupás vs. utcai Swift

Vágólapra másolva!
Régi álmunkat váltottuk valóra, amikor kirángattunk nem kevesebb, mint három Suzuki Swiftet az örkényi Euro-Ringre. Ebből kettő széria, mindenki tud róla mindent. Kakukktojásunk a gyorsasági szakág legifjabbja, és némi átalakításnak hála verseny- és élményautó a javából. Nézze meg videón!
Vágólapra másolva!

Az egész úgy kezdődött, hogy autós rovatunk feje, Kántor kolléga tavaly meghívást kapott az Astra-kupába, amely időközben ugyan végelgyengült, de idén lett helyette egy új márkakupa friss és ropogós Suzuki Swiftekkel. Első hallásra talán furcsának tűnhet, hogy az 1,3-as, 93 lóerős alapmotorral szerelt autóknak mi keresnivalójuk van a versenypályákon, ám aki végignézi az alábbi videót, az a saját szemével is meggyőződhet arról, hogy némi barkácsolás után milyen vérbő kis versenyautókká változtak a fapados Swiftek.

Autósmozi rovatunk koronázatlan királya, Bertalan Gábor például eufórikus állapotban üvöltött együtt a motorral a próbakörök alatt, ami jelen esetben nem a nagy melegnek volt betudható, hanem az átépített Swift képességeinek. A profi futóműnek és a slick gumiknak köszönhetően elképesztő kanyarsebességet lehet elérni, és mindezt a versenykipufogó repedtfazék hangja festi alá.

Forrás: Duen

Autósmozi: kupás vs. utcai Suzuki Swift - 11:59 p > DuEn-galéria a Swiftekről

Forrás: Duen

A szó szerint kibelezett, becsövezett, átépített Swiftet Répa Kata újságírónő kollégánk is kipróbálta, ám a tesztkörök idejéből jelentősen visszavett, hogy alig látott valamit. A márkakupás Swiftek jó pár centivel közelebb hasalnak a földhöz, mint a szériaváltozatok, ráadásul a versenyülést is közvetlenül a padlóra szerelték, így olyan érzése van a bekászálódó pilótának, mintha a földön ülne.

Forrás: Duen

A durrogó, csikorgó gumikkal száguldozó Swiftek mellett Kántor kolléga teljes versenyruha-kelengyéjét is meg lehet csodálni, így nem csupán az autóbolondoknak, hanem a ruhafétis tüneteit magukon viselőknek is kötelező a videó megtekintése.