A pizzarendelés jelenleg ugrás a bizonytalanságba, ráadásul korgó gyomorral. Az ember leadja a rendelést, aztán fogalma sincs, mikor érkezik a pizza (kis szerencsével majd valamikor a megadott időn belül). Pizza ide vagy oda, talán érdemes lenne enni egy fél zsömlét, amíg jön a futár – morogja az éhes has. De ki tudja, lehet, hogy már az ajtó előtt áll.
A Pizza Hut úgy döntött, bevezeti a pizzarendelést a XXI. századba, az új fejlesztésekhez az Ubertől és más tech-startupoktól kölcsönöztek ötleteket.
A jövőben aki pizzát rendelne a cégtől,
már a rendelés feladása előtt látni fogja, az adott állapot szerint a pizzája pontosan mikor készülne el,
mikor indulna útjára, és várhatóan mikor érne házhoz.
A vásárlók
a pizzafutár mozgását GPS-szel követhetik
majd, így pontosan tudni fogják, merre jár a vacsorájuk.
„Úgy gondolom, amire készülünk, az a vásárlói élmény uberizációja” – mondta a Pizza Hut digitális fejlesztésekért felelős vezetője, Baron Concors a Business Insidernek.
Nagyon sokan azt hiszik, az Uber forradalmasította a közlekedést; szerintem valójában a kereskedelmet forradalmasította.”