Az egykori valóságshow-sztár saját cége, a Paris Hilton Entertainment jelenleg 18 különböző termékcsaládot kínál, kezdve a cipőktől és kézitáskáktól egészen a parfümökig. De Hilton nem riad vissza az olyan érdekes üzleti lehetőségektől sem, mint a Fülöp-szigeteki strandklub, amely az ő nevét viseli, és amiért cserébe évente 1 millió dollárt kap.
A jól és normálisan viselkedő nők ritkán írnak történelmet
– mondta Paris Hilton egy interjúban, hozzátéve, hogy mindenki az alapján ítélte meg, ahogy egykoron a valóságshow-ban szerepelt, pedig csak szerepet játszott.
Paris Hilton egy új szerelmi balladával jelentkezett nemrégiben, amelyben az 1950-es évekbeli Marilyn Monroe-t idézi meg, a videóklipet pedig vőlegénye, Chris Zylka rendezte. Hilton már 2006-ban betört a zenei piacra, első albuma a Paris vegyes kritikát kapott, azonban 77 ezer lemez kelt el már az első héten, a világon pedig összesen 600 ezer darabot adtak el belőle 2013 októberéig.
„Magamnak is bizonyítottam az üzleti sikereimmel” – nyilatkozta az üzletasszony-énekesnő.
Hilton a családi vagyonnal körbevéve nőtt fel, de elmondása alapján olyat akart létrehozni, amit sajátjának érez.
Mára az élete rendkívül sok utazással jár, mivel számos üzleti érdekeltsége van Ázsiában, Dél-Amerikában és a Közel-Keleten – becslése szerint évente 250 napot van úton.
„Üzleti tanácsokért mindig nagyapámhoz és édesapámhoz fordultam, azt hiszem, ez a véremben van” – tette hozzá.
Talán a parfümjei a legkelendőbbek, hiszen csak az illataival 2,5 milliárd dolláros bevételt termel, és ezzel ő a második legtöbb parfümöt eladott híresség, Elizabeth Taylor színésznő után. Ráadásul
nemsokára piacra dobják Hilton huszonnegyedik illatát is,
amelyet mind a 44 üzletében értékesíteni fognak a korábbi parfümök, kiegészítők és táskák mellett.
A technológiai újdonságokat közismerten kedvelő Hilton a VR (virtuális valóság) világában látja a jövőt, és jelenleg egy német technológiai csapattal dolgozik azon, hogy megalkossa saját virtuális valóság alapú közösségi felületét.