Rangos díjat kapott Sándor Szandra, a Nanushka tervezője

A Nanushka budapesti üzlete, ahol nem csak vásárolni, de kávézni is lehet
A Nanushka budapesti üzlete, ahol nem csak vásárolni, de kávézni is lehet
Vágólapra másolva!
A turizmus legmagasabb szintű kormányzati elismerését kapta meg kedden este Sándor Szandra, a Nanushka tervezője. A fiatal tervező méltán került díjazásra, hiszen a Nanushka márka sikerével felrakta Magyarországot és a hazai ruhagyártást a divatvilág nemzetközi térképére.
Vágólapra másolva!

A Pro Turismo elismeréssel minden évben azokat a szakembereket díjazzák a Turizmus Világnapján, akik kiemelkedő teljesítményükkel hozzájárultak a turizmus fejlődéséhez.

Idén harmincadik alkalommal adták át a turizmus legmagasabb szintű kormányzati elismerését, a

díjazottak között van Sándor Szandra, a Nanushka tervezője is.

A díjakat Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke adta át 2018. október 16-án a Művészetek Palotájában az ágazat első számú szakmai fórumán, a Turizmus Summit 2018 gálaesten.

A Nanushka egy több mint 10 éve működő magyar divatmárka, tervezője és alapító-tulajdonosa Sándor Szandra.

Kollekcióit több mint 40 országban forgalmazzák világszerte, online boltjából 130 országba szállít közvetlenül,

2018-ban nyitotta meg első igazi flagship boltját Budapesten, majd saját Pop-up üzletét Los Angelesben és Londonban a Liberty áruház égisze alatt. Legújabb őszi/téli kollekcióját pedig a New York Fashion Week keretei közt, a hivatalos program részeként mutatta be.

A Nanushka budapesti üzlete, ahol nemcsak vásárolni, de kávézni is lehet Forrás: Nanushka

A Nanushka márka nemzetközi sikere az egész hazai iparág sikerét is jelenti egyben. A márka lenyűgöző és egyben kényelmes viseletű termékei az itthoni szakemberek munkáját dicsérik,

hiszen a gyártás közel 80 százaléka Magyarországon zajlik.

A belvárosi Bécsi utcában található bolt Budapest egyik designra és divatra fogékony turistáinak látványosságává vált, arculata hűen tükrözi a márka által képviselt életérzést.

A márka Budapesten kívül a világ 150 városában van jelen, termékei a leghíresebb luxusáruházak többségében már kaphatók.

Sándor Szandráűval készült interjúnkat itt olvashatja:

Sikertörténet: Nanushka, a magyar világmárka

A Nanushka igazi magyar sikertörténet, amely ritka a hazai divatvilágban, és jól mutatja, hogy kellő kitartással és tudatossággal mekkora sikereket lehet elérni. Sándor Szandra ruháit - amelyeket a történelem és a kulturális sokszínűség inspirál - olyan sztárok hordják, mint Kendall Jenner, Uma Thurman, Jennifer Lawrence vagy éppen Dua Lipa.

A magyar cégben kiemelkedő potenciált látott a GB & Partners által kezelt EXIM Növekedési Alap is, amely 2016 vége óta, több lépcsőben csaknem egymilliárd forintot fektetett be a Nanushkába. Az EXIM-alapok kiemelt célja a magyar társaságok növekedési terveinek és nemzetközi terjeszkedésének támogatása.

Az elmúlt évek alatt bevezetett új üzleti stratégia egyedülállóan gyors növekedési ütemet eredményezett a nemzetközileg is elismert Nanushka életében.

A GB Partners által kezelt EXIM Növekedési Alap 2016. végi befektetése óta a márka 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, a 2016-os 335M és a 2017-es 766M forintos árbevétellel és a 208M forintos veszteséggel szemben 2018 első kilenc hónapjában elért árbevétel meghaladta az 1,7 milliárd forintot, és pozitív eredményt ért el a Nanushka.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!