A reklámok miatt tucatnyi panasz érkezett a hatósághoz, főleg azért, mert azok olyan közösségi felületeken is megjelentek (például az Adidas Twitter oldalán), ahol gyerekek is megnézhették a problémás tartalmakat. A legfőbb kritika szerint ezek a hirdetések szexuálisan túlfűtöttek, és a nőket emberi mivoltukat mellőzve, pusztán testrészekre redukálva, tárgyakként mutatják be. Az Adidas azóta már eltávolította ezeket a képeket.
A botrányt kiváltó felvételek ITT láthatók.
A vállalat azonban cáfolta a vádakat, elmondásuk szerint ezek a reklámok egyáltalán nem szexuális jellegűek,
a különböző női mellméretekkel a sokszínűséget mutatják be.
A sportruházatot gyártó vállalat szerint a képeken szereplő modellek önként jelentkeztek a feladatra, egyetértettek a kampány témájával és céljaival is. A fotók pedig azért lettek megvágva, hogy megvédjék a szereplők személyazonosságát.
Megállapítottuk, hogy a reklámokban a mell állt a középpontban, és kevesebb hangsúlyt kaptak maguk a melltartók, amelyekre csak a kísérő szövegben utaltak"
– áll a reklámfelügyelet közleményében.
"Felszólítottuk az Adidast, hogy a jövőben nagyobb gondossággal készítse el reklámjait, és jobban figyeljen oda arra, hogy azok ne legyenek sértőek, megbotránkoztatóak" - tették hozzá a felügyelet részéről.