A romáknak speciális telefonálási szokásaik vannak, ugyanis ritkán fordul elő, hogy csak a lényegre szorítkoznának, általában hosszan beszélnek - mondta az [origo]-nak a Matáv kommunikációs igazgatója, Nagy Bálint, aki hozzátette, hogy a telefonálási szokásokról a Rádió C munkatársaitól érdeklődött. A romáknak szóló hirdetésnek ezért választották a Csevegő nevű szolgáltatást, melynek az a lényege, hogy hosszabb ideig tartó beszélgetés után nagyobb kedvezmény jár. Szintén a romák szokásaiból kiindulva döntött a cég amellett, hogy zenés reklámot készít, amelynek nemcsak az előadói, hanem a narrátora is a romarádió egyik munkatársa.
A magyar reklám történetében először készült olyan rádiós reklám, mely kimondottan a romáknak szól. Az először hétfőn adásba kerülő roma-reklámnak valószínűleg lesz folytatása - akár televíziós reklám formájában is. Az sem kizárt, hogy a Rádió C-n kívül más rádióban is adásba kerül - mondta a kommunikációs igazgató.
Ajánlat: