Üdvözlöm az olvasókat!
Milyen a viszonya Demszky Gáborral? [Mortality]
J (Az első kérdést látva Antal Attila hangosan nevetett.)
Mi az Ön programjának a lényege, miért is keres annyit, amennyit? Mitől lesz Önnel jobb a budapesti tömegközlekedés? [Barman]
- A fővárosi közösségi közlekedés problémáit nem lehet a közigazgatási határon belül megoldani, régiós szinten kell gondolkodni. Ha a program lényegét kérdezi, ebben lehet összefoglalni.
Miért vállalta ezt a politikai szennytől csöpögő vállalatot? Gyanúba akar keveredni, vagy pénzt akart, mert már úgyis mindegy? [dunakavicska]
- Számomra ez egy szakmai kihívás, szakmai feladat és nem több.
Aba Botond már régóta esedékes távozása után, keresztülviheti terveit, vagy csak a "lomok" eltakarítása marad? [Andersen24]
- Új BKV-t szeretnénk kialakítani, amely fokozatosan növeli szolgáltatásai színvonalát, és régiós szinten is hatékony szolgáltatóvá válik.
Ön autóval vagy BKV -val utazik? [Kazinczky]
- Egész nap az irodámban ülök, oda autóval utazom, de ha napközben a városban van dolgom, akkor BKV-val.
Amikor BKV-val utazik, milyen pozitívumot és milyen negatívumot állapít meg? [Kazinczky]
- Nem a saját, hanem az utasaink véleménye a fontos.
Utazott már csövesekkel együtt nyáron, buszon? [Flagellant]
- Számomra az a legfontosabb szempont, hogy mindenki rendelkezzen érvényes menetjeggyel.
Mi az a határ, ameddig emelik a jegyárakat? Ha egyáltalán van... [socy]
- A fővárosban az ármegállapító a fővárosi önkormányzat. A jegyek, bérletek ára az ő döntésük függvénye.
Nem gondolja, hogy az átlagember azért nem vesz bérletet, mert hihetetlenül drága? [Flagellant]
- Szerintem nem drága a bérlet, a szolgáltatás ár-érték aránya megfelelő.
Magának lehet, hogy nem, de aki 50 ezret keres, annak igen. [kogerizon]
- Az árak vonatkozásában a fővárosi önkormányzat az illetékes.
Mi a véleménye HÉV kiegészítő jegyek áráról? [
Sokat hallani, hogy az ellenőrök fizikai kényszert alkalmazva tartóztatják fel a bliccelőt, ezáltal tiporják az ember legalapvetőbb alkotmányos jogait! Nem kéne végre valamit tenni ez ellen? [uzssob]
- A BKV-nak - így mindannyiunknak - a bliccelők közel 10 milliárd forintos kárt okoznak évente. Ez 200 vadonatúj légkondicionált autóbusz ára. Az a véleményem, hogy aki utazik, az fizesse meg ennek az árát. A társadalom többsége elítéli a bliccelőket, hiszen ők mindannyiunkat megkárosítanak.
A bliccelőket nem akarom védeni, mert miattuk (is) drágább a bérletem, De, ha az egyik bliccel, akkor a másik önbíráskodhat? Ön szerint ez helyes? [uzssob]
- Az ellenőrök munkáját szigorú előírások szabályozzák. Azok betartása számukra kötelező. Sajnos, inkább az a jellemző, hogy az utasok (bliccelők) nem tartják be az utazásra vonatkozó feltételeket.
Az ellenőrök külsejével, ápoltságával nem kellene törődni? Pedig lenne rá ok... [MaX^PayNe_!]
- Az ellenőrök formaruháját terveink szerint rövidesen megújítjuk. A formaruha a mainál "hivatalosabb" külsőt fog az ellenőröknek adni.
És mi van akkor, ha tévedésből kapnak el valakit? [***GABYKAAA***]
- Tévedésből???
Maga még nem bliccelt sosem? [MaX^PayNe_!]
- Néhány tíz évvel ezelőtt, egyetemista koromban, velem is előfordult.
Ha maga is ezt csinálta egyetemista korában, akkor miért várja el pl. a mai egyetemistáktól, hogy ne ezt tegyék? [moderator 777]
- Csak azt tudom megismételni, hogy a bliccelők kárt okoznak a BKV-nak és a többi utasnak is. Ma már nyilvánvalóan nem ugyanúgy cselekszem, mint sok évvel ezelőtt.
Akkor majd sok év múlva "milliós fizetésből" én is veszek jegyet. Így rendben vagyunk? :) [uzssob]
- Én azt sem bánom, ha bérletet vesz.
Miért van az, hogy még alig van a BKV-nál, és máris megemelték a fizetését? [spiller]
- Ez tévedés, nem emelték meg a fizetésem. A díjazásom belső arányait tervezik csupán módosítani, de ez még csak javaslat, nincs róla döntés.
Beállna egy napra valamilyen járművezetőnek, vagy ellenőrnek? [Totálsügérlány]
- A libegőre vagy a siklóra szívesen. A jogosítványom sajnos nem ad lehetőséget. J