Az egész oldalas, arab és angol nyelvű hirdetések helyi lapokban – például az An-Naharban, az Al-Joumhouriában, valamint L'Orient Le Jourban – jelentek meg – számolt be az AP.
Ezekben azt kérik az útra kelést tervezőktől: ne higgyenek az embercsempészeknek, „Magyarország nem engedi az illegális bevándorlóknak, hogy átkeljenek a határain".
A hirdetésben azt állítják, hogy a kormány "a lehető legerősebb intézkedések meghozatalával" próbálja távol tartani az illegális határátlépőket.
Libanonban nagyjából 1,2 millió, Jordániában 630 ezer menekült
dönthet úgy, hogy Nyugat-Európába indul az apadó segélyek és munkalehetőségek miatt.
Lázár János a múlt héten beszélt a hazai és a külföldi kampány költségeiről. Külföldre 800 millió forint, belföldre 300 millió az előirányzott összeg, összesen tehát 1,1 milliárd forintot költenek a médiakampányra.