Ön szerint elfogadható gyakorlat az, hogy egy nyomozati eljárásban a rendőrség látókörébe kerülő politikus személye tabu, azaz
a nyomozó hatóság feltűnően nem deríti fel, hogy a gyanúba keveredő politikus valóban elkövette-e a bűncselekményt
- kérdezte Pintér Sándortól az Együtt politikusa.
Szelényi Zsuzsanna azután fordult írásbeli kérdéssel a belügyminiszterhez, hogy nemrég a direkt36.hu mintegy 2500 oldalnyi nyomozati irat feldolgozása alapján részletesen beszámolt egy állítólagos prostitúciós hálózatot érintő ügyről, melyben Répás Lajos szépségverseny-szervezőt az ügyészség kerítéssel és kitartottsággal vádolja.
Reggel 6 óráig tartott a parlamenti ülésnap 2011. június 15-én, de
volt egy képviselő, aki legalább másfél órát hiányzott a hajnali munkából: ő közben egy prostituálttal közösült
egy hotelben alig 10 percre a Parlamenttől. 160 ezer forintot fizetett ezért, de másnap csalódottan panaszkodott a Parlamentből nőt szerző barátjának - derült ki a portál által idézett jegyzőkönyvekből.
A portál szerint bár más kuncsaftok személyére pontosan kíváncsi volt a rendőrség (megvizsgálták, kihallgatták, fényképen azonosíttatták be őket a prostituáltakkal), az érintett politikusokra nem voltak túlzottan kíváncsiak. Legalábbis a nyomozati anyagban nincs nyoma, hogy a rendőrség kísérletet tett volna annak kiderítésére, pontosan mely politikusok vették igénybe a nők szolgáltatásait - írták.
Pedig a fenti esetben egyszerűen leszűkíthették volna a nyomozók a kört az érintett politikusra. Ahogyan a nyilvános parlamenti jegyzőkönyvek alapján megtette ezt később a Bors. A lap a 2011. június 15-i plenáris ülés, valamint a másnapi bizottsági ülések dokumentációit összehasonlítva arra jutott, hogy négy politikusra lehet leszűkíteni a kört, de nem nevezte meg őket.
A Pintér Sándortól érdeklődő Szelényi Zsuzsanna írásbeli kérdésében arra is választ vár egyébként a belügyminisztertől, hogy az Alkotmányvédelmi Hivatalt felügyelő miniszterként hogyan értékeli, hogy
a szexuális szolgáltatást pénzért igénybe vevő képviselő zsarolhatóvá válik
- akár a családja, akár a nyilvánosság előtt -, ez pedig nemzetbiztonsági kockázatot jelenthet.