A Magyar Idők értesülései szerint
a BKK a fővárostól kapott megbízás alapján dolgozik a Budapest-biciklihez (Bubi) hasonló koncepció tervein.
A carsharing előre regisztrált felhasználók számára nyújt rendszeres gépjárműbérlési lehetőséget, lényege, hogy a felhasználók a saját gépjármű előnyeit élvezhetik a tulajdonlás állandó költségei és kötöttségei nélkül.
A Magyar Időknek Sződi János, a hazai közösségi autózás úttörőjének számító Avalon Car(e) Services Kft. ügyvezető igazgatója azt mondta, a carsharing azoknak a belvárosban élő vagy dolgozó embereknek éri meg, akik évente tízezer kilométernél kevesebbet autóznak, és rájöttek, hogy a belvárosban saját autót fenntartani már sokkal több gondot és költséget jelent, mint örömöt.
A szolgáltatás további előnye, hogy nem kell autót vásárolni, finanszírozni, biztosítást kötni, garázst bérelni, szervizeltetni, mosatni, téli-nyári gumikat cserélni, tankolni, csupán interneten foglalni és használni.
Az évi több tízezer kilométert autózó emberek számára azonban Sződi János szerint továbbra is kedvezőbb a saját gépkocsi.