"A gyakorlatilag a nullával egyenlő marketing-költségvetés ügyes felhasználásának a szép példája ez. Hogy a hamisítványokból hány példány talált gazdára, arról szerencsére nincs pontos adatunk, mert valószínűleg megütött volna minket a guta" - kommentálja a zenekar az ipari mértékű CD-másolási tendenciát egy közleményében.
"A weboldal nagyon fontos, és nem elsősorban az eladások miatt: itt érintkezünk a világgal. Úgy kell elképzelni, mintha egy nagy hűtőgépdobozban laknánk, és az oldalaiba vájt lyukakon érintkeznénk a világgal. A weboldal az egyik ilyen lyuk: szép nagy, a kezünk is kifér rajta, és be lehet rajta tuszkolni akár egy hot-dogot is" - reklámozza a trió az együttes honlapját. A zenekar a lemezeladások több mint 20%-át saját weboldalán keresztül érte el, ami Magyarországon igen ritka, ha nem épp páratlan jelenség.
Az Emil.RuleZ! Zazie az ágyban című albuma 21 héten keresztül szerepelt a MAHASZ Top 40 album listáján, a Hello.tourist maxialbum pedig 42. hete szerepel a Top 10 kislemezlistán, és ezalatt több mint 20 hetet töltött az első három hely valamelyikén.
Az új lemez tíz friss felvételt tartalmaz a Hello.tourist! újrakevert változata mellett. A csapat régi rajongói örömmel fogyaszthatják az új terméket, mely a nosztalgikus Bölcsidal-lal kezdődik, és olyan dalokat tartalmaz, mint a Kivágni a reset vagy a Pattanásos asszisztens. A KFT együttes szövegvilágára kissé emlékeztető, de ettől még egyedi, sajátos mondanivalóból egy kis ízelítő:
"Változzon a macska is űrlénnyé végre
És húzzanak együtt a jó fenébe
Mi adjunk el a lemezből tízezer-százat
Amíg a rendőrök szitává lövik a házat."