Soha nem néztek meg egy videót annyiszor egy nap alatt Youtube-on, mint Adele visszatérő Hellóját. Az eddigi rekordot Taylor Swift tartotta, a Bad Bloodra kicsivel több mint húszmilliószor kattintottak, ezt most durván túlszárnyalta Adele legújabb klipje, amire
majdnem 28 milliószor voltak kíváncsiak.
Az érdeklődes azóta sem csökken, a dalt október 22-én töltötték fel, és már több mint 87 milliószor látták.
A Hellóval valószínűleg eladási csúcsokat is sikerült megdöntenie az énekesnőnek.
Az első napon körülbelül 400 ezren töltötték le,
az első három napban csak az Egyesült Királyságban 165 ezren vásárolták meg, ebből 156 ezer volt a letöltés, az Egyesült Államokban pedig 450 ezren töltötték le az első két napban. Egy másik rekord is fűződik hozzá, az első napon több mint kétmillióan streamelték.
Na de sokkal fontosabb, hogy jó-e vagy sem a Hello.