Aranyízű csokoládé kerülhet a boltok polcaira?

csokoládé
Vágólapra másolva!
A Nestlé új KitKatet álmodott meg, és indított útjára Ausztráliában. Mielőtt azonban a boltok polcaira kerülne, két napig ingyen kóstolhatja meg a közönség az ország két nagyvárosában. A márka arra buzdítja az embereket, hogy mondják el véleményüket, tapasztalatukat a termékkel kapcsolatban, amely a jól csengő Gold nevet kapta. De vajon miért pont így keresztelték el a megálmodók?
Vágólapra másolva!

Még élénken él az emlékeinkben a rubin csokoládét övező szenzáció, amely az év elején robbant be a köztudatba. A világ más pontjain már mindenki a rózsaszín édességről áradozott, nekünk azonban csak tavasszal volt lehetőségünk beleharapni.

Látszik, hogy a Ruby megjelenésével a márka nem dőlt hátra, hiszen máris egy új ízzel örvendeztette meg a rajongóit.

A Gold fantázianév mögött a klasszikus ostyák bújnak meg, amelyeket ezúttal krémes, karamellizált, aranyfehér csokoládéval vontak be.

Forrás: News

Az újdonságot augusztus 30-án a Sydney Martin Place-en, illetve szeptember 3-án a Melbourne Southern Cross állomáson kóstolhatja majd meg a közönség.

A márka arra biztatja az embereket, hogy mondják el a véleményüket a KitKat Facebook-oldalán, mert

fontosnak tartják az ügyfélvisszajelzéseket.

Ha sikeres lesz az ausztráliai projekt, akkor a jelenleg még limitált kiadású Gold a boltok polcaira is felkerülhet.