Egyre komolyabban veszi a médiát a Facebook. A közösségi portál most a források szerint egy olyan mobilalkalmazást fejleszt, amely teljesen személyre szabottan küldené el a felhasználóknak
az őket leginkább érintő híradásokat.
Az applikációban ki lehetne választani, hogy mely témák és hírszolgáltatók anyagait preferálja a rendszer, mely ezt követően legfeljebb 100 karakter hosszúságú, rövid jegyzeteket küldene a fontosnak ítélt anyagokról.
Az üzenetre nyomva a felhasználó a partner publikáció oldalára kerülne, ahol végigolvashatná a teljes cikket.
A saját híralkalmazás tökéletesen passzol a Facebook azon törekvéséhez, hogy egyre több területen legyen jelen egyszerre. A cég médiával való összekapcsolódása már hónapok óta ismert tény, a partner magazinok anyagai például sokkal gyorsabban töltődnek be a portál mobilalkalmazásában.
Ezen felül a Facebook-birodalom most már a pénzügyek területén, a kereskedelemben, sőt, a zeneszolgáltatás világában is saját helyet követel magának.