Mostantól közvetlenül beépíhetők a különféle cikkek és egyéb internetes sajtótartalmak a Facebookba. A cég blogbejegyzésben tudatta a fejlesztőkkel az új funkció elindulását.
A Facebook egy külön útmutatót is megjelentetett, melyben részletesen elmagyarázzák a HTML5-tel működő beépítés lényegét, és hogy a fejlesztők ezt miképp tehetik saját rendszerük részévé.
A cél természetesen az, hogy a felhasználók még kevesebbszer hagyják el a közösségi oldalt.
Fontos azonban, hogy közben a tartalomszolgáltatók érdekei se sérüljenek.
Azt látjuk a Facebookon, hogy kattintás után még nyolc másodperc, míg betölt a hír."
- mondta Andrew Bosworth, a Facebook oldalakért és hirdetésekért felelős igazgatója.
Majd hozzátette: "Együtt akarunk dolgozni a kiadókkal, hogy egy olyan módszert adjunk nekik, amin keresztül azonnal szolgáltathatják a tartalmat, és melyen reklámfelületek is jelen lehetnek, hogy pénzük származzon belőle."