Saját mobiltelefonokkal és kiegészítőkkel rukkol elő a Pepsi. Az üdítőgyár kifejezetten a kínai piacra fókuszál: a hatalmas országban több mint 525 millió okostelefon-felhasználó él.
Átlagosan 170 percet töltenek a mobiljuk nyomkodásával.
A Pepsi ezt szeretné kihasználni egy 25 év alattiakat célzó termékfelhozatallal. A gyártó egy nyilatkozatban azzal magyarázta a szokatlan döntést, hogy a Pepsi mindig is idomult az ifjúság kulturális szokásaihoz, ezeknek pedig ma a mobilok is fontos részét képezik.
A cég első telefonja a P1 nevű androidos mobil.
Ez egy 5,5 colos Full HD felbontású készülék, 1,7 gigahertzes processzorral, 2 gigabájt memóriával, 16 gigabájt háttértárral és 3000 milliamperórás akkumulátorral.
Papíron nem rossz, de persze nem a Pepsi saját mérnökcsapatának munkája, hanem a területen otthonosan mozgó kínai szakembereké.
Ára 1300 jüan lesz, ami
átszámítva nagyjából 55 ezer forint.
A fenti kép még egy idő előtti szivárgás eredménye, a készülék hivatalosan október 20-án fog bemutatkozni.
A Pepsi ezen kívül zoknikat és sportruházatot is forgalmaz Kínában.