Magyarországon is élesedtek a Messenger nagy újításai, több új eszközt is kapunk ahhoz, hogy egyszerűbben cseveghessünk az új ismerőseinkkel. Az app frissítése után láthatjuk, hogy a csevegőben minden felhasználó egy saját kódot, linket, felhasználónevet kapott.
A Messenger-kód gyakorlatilag a Messenger-profilképünk körül futó körökből és vonalakból álló egyedi kód, amit be tud olvasni a másik ember. Ez akkor hasznos, ha rendezvényen találkozunk egy új, szimpatikus emberrel – nem kell többet névjegykártyát cserélni, telefonszámot felírni. A kódok fokozatosan gördülnek ki, ezért még nem mindenki láthatja.
Mindenki számára elérhetők viszont már a rövid, messengeres linkek. Ha egy böngészőben
a m.me/ után írjuk egy barátunk linkjét,
akkor felugrik egy csetablak vele a messenger.com oldalon.
Így rögtön, közvetlenül tudunk vele csevegni a webes felületen. A felhasználónevek megegyeznek a Facebookon megadott felhasználónevünkkel.
Ezekkel az újdonságokkal a cégek, márkák is könnyebben tudnak kommunikálni. Ők is használhatják a saját messengeres linkjeiket és kódjaikat weboldalaikon, marketingcsatornáikon, ahogy például a QR-kódot.
A Facebook egy új mérföldkövet is bejelentett: a Messenger elérte a havi 900 millió aktív felhasználót.