A nagy techcégek idei konferenciáin rendre előkerültek a botok, mint a csevegőplatformok nagy újdonságai, hazánkban is egyre több cég ismerkedik a megoldással.
A Telenor élesítette is egy saját chatbotját a Facebook Messenger platformján:
az OlyBot névre keresztelt társalkodó bot az olimpia híreivel várja a felhasználókat.
A robot automatikusan, élő párbeszédben válaszol a felhasználó üzeneteire, a jelenlegi tesztüzem alatt olimpiai hírekre.
Egyszerűen annyit kell írni a Telenor Hungary Facebook-profiljának üzenetben, hogy
Hello,
és OlyBot rögtön válaszol. Ha feliratkozunk a beszélgetés ablakában megjelenő menüponton keresztül, a robot később is összeállítást küld az újdonságokról, mindezt egy messengeres üzenetben küldi.
A friss hírek mellett választhatjuk a napi összefoglalót is a sporteseményekről, vagy a bottól lekérhetjük az aktuális éremtáblát is, ha arra vagyunk épp kíváncsiak.
Olybot abban is segít, hogy az ügyfelek könnyebben jussanak el különféle kéréseikkel a megfelelő ügyintézőkhöz. Ha egy érdeklődő ügyintézés céljából keresi meg a Telenort, OlyBot értelmezi, hogy a kérdések nem neki szólnak.
Ilyen esetben
a megkeresést a Telenor ügyfélszolgálatán dolgozó emberi munkatársaknak továbbítja,
akik lehetőségeik szerint azonnal jelentkeznek a válasszal.