A Microsoft már 2013 óta él azzal a módszerrel, hogy összehasonlító reklámokban hangsúlyozza saját termékeinek előnyeit az Apple szolgáltatásaival szemben. Most egy újabb hirdetésben üzentek hadat a 12,9 hüvelykes iPad Prónak.
Az Apple ugyanis úgy mutatta be táblagépét, hogy az mindent tud, amit egy asztali számítógép, a Microsoft pedig most erre próbál rácáfolni.
Hiába támogatja például a billentyűzetet az iPad Pro, a touchpadot már nem kezeli, és teljesértékű asztali alkalmazások sem érhetők el rajta. A reklámban Siri, az Apple virtuális asszisztense kétségbeesetten azt ismételgeti, hogy
van billentyűzetem, egy számítógép vagyok, mint te.
Cortana ekkor lendül be igazán, olyan funkciók, fícsöröket sorolva fel - az Office asztali verziója, USB-portok, az Intel i5 processzor teljesítménye - melyek a Surface 4-ben elérhetőek.
A beszélgetés zárómondatát Siri adja meg:
ennek a beszélgetésnek sosem lesz vége."