Már kínai klónja is túlszárnyalta a szebb időket is élt Twittert. A 2009-ben rajtolt Weibo piaci értéke átlépte a 11,32 milliárd dollárt, míg a Twitter 11,23 milliárd dolláron állt az október 18-i záráson.
A kínai közösségi oldal meglehetősen gyorsan kapaszkodott fel, mivel 2014-ben az elsődleges részvénykibocsátáskor (IPO) még csak 3,4 milliárdot ért. Azon a napon a Twitter 26,8 milliárd dolláron állt.
A Twitter régóta küzd azzal a problémával, hogy lelassult felhasználói bázisának növekedési üteme, a szám stagnál. A szolgáltatás az elmúlt 12 hónapban ráadásul
5 millió havi aktív felhasználót vesztett el,
jelenleg 313 millióan használják. A Weibót havi szinten 282 millióan használják aktívan, de a tavalyi év során 70 millió új aktív felhasználót sikerült szereznie.
2014-ben még 40 milliárd volt a Twitter értéke. A hírekre, miszerint a cég eladósorba került, a részvények eséssel reagáltak, főleg miután kiderült: az eddig esélyesnek tűnő Salesforce nem tesz ajánlatot, ahogy a Disney sem.
A cég bejelentése szerint október 27-én tervezik lezárni az eladásról szóló egyeztetéseket.