A Facebook élő közvetítésre szakosodott partnerei mellett most újabb stúdiókkal és tartalomgyártókkal szeretne megállapodni. Exkluzív videókkal, tévéműrosokkal bővítenék a közösségi oldal kínálatát, így nem csak a felhasználók töltenének fel videókat az oldalra, hanem maga a cég is máshol nem nézhető tartalmakat kínálna nekik.
A cég egyelőre még csak a tárgyalások előkészítésével, és a partnerek felkutatásával foglalkozik. A sportközvetítések mellett előre megírt, és nem megírt műsorok, játékos showműsorok iránt érdeklődnek.
A kezdeményezést a Facebook kreatív igazgatója, Ricky Van Veen vezeti, aki a CollegeHumor nevű videós oldal társalapítója. Elmondta, hogy a cél egy olyan új videós ökoszisztéma kialakítása, ami nem csak "a mobilplatform előnyeit, de a Facebookra jellemző közösségi funkciókat is kihasználja".
A Facebook idén vezetett be külön fület a videók száméra, ami az új, egyedi tartalmakkal valami nagyobb dologgá is kinőheti magát. Ha a Twitter ötletét másolják, akkor például egy dedikált videós alkalmazássá.
Nemcsak videók terén startolt rá exkluzív tartalmak gyártására a közösségi oldal, már dolgoznak a Collections nevű új szolgáltatáson is, ami különféle médiacégek gondozott tartalmait kínálja majd a felhasználóknak.