A közösségi óriás olyan videós appon dolgozik, amit kifejezetten set-top-boxokra szán, köztük például az Apple TV-re – tudta meg belsős forrásoktól a The Wall Street Journal.
A cél, hogy
a hosszabb, egyedi videók a nappali tévéjén keresztül találják meg a felhasználókat,
a Facebook ezáltal pedig egy új platformon tudjon hirdetési bevételeket szerezni.
Tavaly decemberben írtunk arról, hogy
a Facebook saját sorozatokat akar,
ezért stúdiókkal, tartalomgyártókkal tervez megállapodást. A közösségi oldal kínálatát exkluzív videókkal, tévéműsorokkal bővítenék, a sportközvetítések mellett szórakoztató és játékos showműsorok iránt érdeklődnek.
Hasonlóan a Netflixhez és az Amazonhoz, ők is olyan tartalmakkal húznák be a felhasználókat, amiket máshol nem láthatnak.
Tavaly nyár óta a videós tartalmakra nagyobb hangsúlyt fektet a közösségi oldal. Ennek köszönhetően jelent meg többek közt a felhasználóknak élő közvetítési lehetőséget kínáló Facebook Live. Ezzel akár maguk az átlagemberek válhatnak az események tudósítóivá.
Múlt héten bejelentették, hogy a hírfolyam algoritmusa előnyben részesíti majd a hosszabb videókat, és azt is tesztelik, hogy ezekben hirdetéseket helyeznek el.