Az elmúlt napokban több alkalommal is beszámoltunk a hírről, miszerint a hónap végéig a mobilszolgáltatók minden egyes 2017. január 1. előtt szerződött, feltöltőkártyás (prepaid) ügyfelének egyeztetnie kell az adatait a szolgáltatójával. Aki ezt nem teszi meg, annak 2017. július 1-jén automatikusan megszűnik a szerződése, elveszti a telefonszámát, és persze a feltöltött egyenlegét. Az érdeklődők előző cikkünkből tájékozódhatnak az ügy hátteréről.
Mostanra mindhárom jelentős hazai mobilszolgáltatónak sikerült elérhetővé tennie a webes adategyeztető felületét, így az ügyfeleik néhány perc alatt, teljesen online elvégezhetik az adategyeztetést. A telefonjukon kívül csak egy fényképes igazolványra lesz szükségük.
Az adategyeztetés lépései mindhárom szolgáltatónál azonosak: elsőként meg kell adni a telefonszámot, majd be kell írni a webes felületen a telefonszámra SMS-ben kiküldött kódot, végül pedig értelemszerűen ki kell tölteni az űrlapot.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!