Kellemetlen helyzetbe került csütörtökön a Microsoft, hiszen a megbízhatónak tartott Consumer Reports fogyasztóvédelmi szervezet szerint a Surface termékek szokatlanul magas arányban hibásodnak meg, így többé nem javasolja a megvásárlásukat.
A szervezet 90 ezer laptop- és tablettulajdonos megkérdezése után arra jutott, hogy a Surface márkájú eszközök tulajdonosainak 25 százaléka tapasztal valamilyen problémát a második év végére, legyen szó az érintőkijelző meghibásodásáról, fagyogatásokról, instabilitásról.
A szervezet elismeri, hogy szokatlanul magas értékről van szó, de a begyűjtött adataik alapján ez jött ki.
A redmondi cég persze nem hagyta szó nélkül a Consumer Reports beszámolóját. Panos Panay, a Microsoft fogyasztói eszközökért felelős divíziójának alelnöke szerint a cég saját statisztikái szerint szó sincs ilyesmiről, vagy legalábbis a Surface Pro 4 és Surface Book termékek esetében a fentinél szignifikánsan alacsonyabb a meghibásodási és visszaviteli arány. A kérdéses eszközökkel ráadásul nagyon elégedettek a vevők, az IPSOS által a cég megbízásából idén elvégzett kutatás szerint 98 százalékos az elégedettségi ráta.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!