A Samsung a budaörsi Tesco parkolójában nyitotta meg a Samsung S-Drive szervizpontot, ahol az ügyfelek a szervizelés területén a világon először tapasztalhatják meg az autós kiszolgálás nyújtotta kényelmet. Nem kell sorszámot húzni és várakozni, elég a kocsival a szervizpont elé állni, és beadni az okostelefont vagy tabletet.
A drive-through kialakításnak köszönhetően az ügyfelek gyorsan, saját járművük kényelmét élvezve kerülnek sorra. A készülékek hibától függően,
akár két órán belül elkészülhetnek, mire a felhasználók végeznek a nagybevásárlással.
A javítás időtartamára mindenki számára kölcsönkészüléket biztosít a cég. Ha a hiba helyben nem orvosolható, a készülékeket a Samsung központi márkaszervizébe szállítják, ami egyébként a szervízközponttól gyalog is öt percre található, így ezekben az esetekben sem kell napokat várni a javításra.
A drive-through szervizpont SMS-ben értesíti a vásárlót, amint a készülék átvehető. Amennyiben a készülék állapota hosszabb beavatkozást igényel, a telefont előre egyeztetett időpontban lehet átvenni az S-Drive-ban.
Az egyedi, modern kialakítású ügyfélszolgálat és szervizpont szakemberei garanciális és nem garanciális készülékekkel egyaránt foglalkoznak.
A Samsung partnerének, az okostelefonok javítására specializálódott budaörsi TMX Mobile Solution Szerviz Kft.-nek komoly tapasztalata van a szervizelés terén. A szintén Budaörsön található 800 m2-es szervizterében összesen 63 mérnök és technikus foglalkozik kizárólag Samsung termékekkel.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!