Az új termékek piacra dobásakor a legnagyobb kihívást a reklámozás jelenti, hiszen a lehetséges ügyfelek tudomására kell hozni, hogy létezik az adott termék, tessék készíteni a pénztárcákat. A facebookos alkalmazások és játékok esetén az egyik bevett hirdetési módszer az, hogy a meglévő felhasználók meghívhatják az ismerőseiket az adott termék kipróbálására.
Persze a facebookozók jókora részét mindig is bosszantották ezek a tipikusan játékok kipróbálására buzdító meghívók, főleg mikor tucatnyi ismerősük bombázta őket a reklámokkal. Ugyan alkalmazások és felhasználók szintjén is letiltható a meghívók megjelenítése, azonban a Facebook illetékesei most meglépték azt, amit már régen meg kellett volna:
nyugdíjba küldik a meghívóküldési funkciót.
A közösségi hálózat legfrissebb szoftverfejlesztői készlete már nem tartalmazza a meghívóküldés implementálásához szükséges kódokat. A meghívókat már küldeni képes alkalmazások és játékok rövid ideig még bosszanthatják a facebookozókat, ám egész pontosan 2018. február 6-án a Facebook véglegesen leállítja majd a meghívóküldözgetést.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!