A népszerű márkák és gyártók közti együttműködés teljesen megszokott az üzleti világban. Egy ilyen akció keretében most megszületett a Nike PG-2, ami gyakorlatilag egy hivatalos PlayStation-cipő. A lábbeli ötletét a magát hatalmas gamernek és PlayStation-fannak valló Paul George, az Oklahoma City Thunder kosárcsapat játékosa vetette fel, az ő „George" márkanévvel fémjelzett kollekciójának a részeként kerül piacra.
A cipő legnagyobb érdekessége, hogy nyelveiben a George és a PlayStation logókat mutató LED-ek találhatóak, a nem cserélhető elemeik körülbelül 150 órán keresztül bírják szusszal. A díszvilágítás a nyelvekben található gombokkal szabályozható: kikapcsolható, bekapcsolható, továbbá pulzáló módban is üzemeltethető.
Ezenfelül három dolog teszi különlegessé a Nike PG-2-t:
A limitált példányszámú cipő 2018. február 10-én kerül piacra, méghozzá a körülményekhez mérten meglepően baráti, csupán 110 dolláros (durván 28 ezer forintos) áron.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!