Nem áll távol a vicces nevű szolgáltatások indítása a Samsungtól, a legutóbbi gyöngyszemek a 2014-ben az USA-ban elrajtolt Milk Music és Milk Video voltak, érdeklődés hiányában mára mindkettőt leállította a vállalat. A jelek szerint most Európát és Ázsiát támadná be egy fura nevű szolgáltatással a gyártó.
Az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatalához benyújtott védjegykérelem szerint (via Android Police) az Uhssup egy olyan mobilos alkalmazás, amivel a felhasználók valós időben követhetik az ismerőseik földrajzi helyzetét, ezzel megkönnyítve az ismeretlen terepen való találkozást. A felhasználók persze kommunikálhatnak is egymással az alkalmazáson keresztül.
A megszerezni kívánt névből ítélve az Uhssuppal elsősorban a fiatalokat venné célba a Samsung, és egy izzadságszagú meeting során a cég illetékesei arra jutottak, hogy ez márkanév kellő mértékben menő lehetne a városi fiatalság számára. Nem világos, hogy a mobilalkalmazás mikor mutatkozhat be, már persze ha egyáltalán lesz belőle valami.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!