Lassan már olyan érzésünk van, mintha a Bethesda szándékosan szabotálná az első teljesen multiplayer Falloutot. A múlt héten elindult, havi 15 euróba kerülő Fallout 1st előfizetés óriási negatív visszhangot váltott ki a rajongói közösségből, hiszen a játékosok csak ezt beszerezve játszhatnak privát szervereken, az előfizetés mellé járó további extrák pedig jelentéktelenek.
A nem teljesen felhőtlen fogadtatás ellenére persze sokan előfizettek kíváncsiságból, mire újabb szögek bújtak ki a zsákból, a Bethesdától megszokott módon rendkívül bugosak a Fallout 1st által nyújtott extrák. Az előfizetők állítólag kicsi tábora egy az egyben elveszítette az alapanyagok tárolására használható tárolódobozába összehordott holmijait (az előfizetés egyik extrája, hogy ebben végtelen mennyiségű anyag tárolható), míg másoknál összeomlik a játék a gyorsutazási pontként is funkcionáló „szerelemsátor" használatakor.
Ezek klasszikus bugok, azonban az abszolút legnagyobb probléma, hogy a játékosok privát szervereire bárki felcsatlakozhat, aki rajta van a barátlistájukon.
Erre a gondra senki sem számított, hiszen a privát szerverek esetében már az elnevezésből is magától értetődőnek kellene lennie, hogy meghatározható legyen a rájuk csatlakozni képes barátok köre.
A Bethesda megígérte, hogy javítja a bugokat, és elérhetővé teszi a meghívásos alapú csatlakozási lehetőséget a privát szervereken.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!