Hétfőtől szünetel az ügyintézés a Vodafone-nál

Daily Life In Dublin During COVID-19 Pandemic 2020 Business Finance and Industry COVID-19 Coronavirus Destination Domestic Life Dublin Dublin - Republic of Ireland EU Editorial Finance and Economy Global Business Human Interest Ireland Ireland 2020 Irish
A logo of Vodafone, seen in Grafton Street, in Dublin. On Thursday, November 26, 2020, in Dublin, Ireland. (Photo by Artur Widak/NurPhoto) (Photo by Artur Widak / NurPhoto / NurPhoto via AFP)
Vágólapra másolva!
Hétfőtől egy hétig nem működnek a Vodafone ügyfélszolgálatai az értékesítési és ügyfélszolgálati rendszerek informatikai átállása miatt. Az otthoni és mobil alapszolgáltatások azonban akkor is zavartalanul elérhetők lesznek július 11-16. között.
Vágólapra másolva!

A Vodafone tájékoztatása szerint

a szolgáltató a hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében végez informatikai átállást,

ami a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése.

Az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás - autópályamatrica, parkolás) nem lesznek elérhetők sem az üzletekben, sem az online, sem telefonos ügyfélszolgálatokon.

Ugyanakkor általános információkkal és hibabejelentéssel kapcsolatban tudnak segíteni,

az alapszolgáltatások pedig - az otthoni szolgáltatások, így a vezetékes TV, internet és telefon, a mobil hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés - végig elérhető lesz.

Arra kérik az előfizetőket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt.

A változásokról több csatornán keresztül közvetlenül értesítik az ügyfeleket, az átállással kapcsolatos naprakész tájékoztatás (így az átállás előtti javasolt teendők, illetve az el nem érhető funkciók listája, valamint az átállást támogató segédletek) az erre a célra létrehozott aloldalon érhető el.

A Vodafone Magyarországnak több mint 3,8 millió ügyfele van.