Belegondolni is furcsa, hogy a mai napig elképesztően népszerő Grand Theft Auto 5 most már lassan tíz éves. Eredetileg 2013-ban jelent meg még az előző előtti konzolgenerációra (PS3 és Xbox 360), majd felújították a következő generációra (PS4, Xbox One), majd pedig mégegyszer a jelenlegi generációra (PS5, Xbox Series).
Na, most az utóbbi változatok, vagyis az aktuális, új generációs konzolokra megjelent változatok lettek még szebbek, ugyanis bekerült a játékba a sugárkövetéses tükröződéses effektus. Ez azt jelenti, hogy mostantól a tükröződő felületeken (üveg, víz, stb.) teljesen valósághűen láthatjuk majd viszont az általa visszatükrözött dolgokat.
Meg kell hagyni, nagyon jól néz ki, és jogosan merül fel a kérdés, hogy várható-e hasonló a PC-s verzióban? Nos, sajnos egyelőre semmiképp, a sugárkövetéses effektusokhoz ugyanis a játéknak DirectX 12-re kell épülnie, míg a PC-s verzió még a régebbi, DirectX 11-es rendszerre épül, amit újraírni vélhetően hatalmas munka lenne.