Látványos változást jelentett be a Mobile World Congress-re időzítve a Nokia, negyvenöt év után modernizálta a logóját. A lépés a távközlési berendezéseket gyártó finn vállalat legújabb mérföldköve a megújulás felé vezető úton, ezzel lezárult az útkeresésnek titulált korszaka.
„A legtöbben azt hiszik, hogy a Nokia egy sikeres telefonmárka, de valójában nem erről szól a vállalat. Emiatt egy teljesen új arculatot kívántunk útjára indítani, amely a hálózatokról és az ipari digitalizációról szól, teljesen eltér a Nokia telefongyártós múltjától" – nyilatkozta Pekka Lundmark elnök-vezérigazgató a Bloombergnek.
A szintén finn HMD Globallal kötött márkahasználati szerződést nem érinti a mostani megújulás, így a Nokia márkajelzésű okostelefonok várhatóan a jövőben is a megszokott logóval kerülnek majd piacra. A vállalatnak semmi köze sincs a volt munkatársai által alapított HMD Globalhoz, nem készít telefonokat, mióta 2014-ben eladta a mobilos üzletágát a Microsoftnak.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!