Aljas módon tereli a hirdetések felé a felhasználókat a Windows 11

laptop notebook számítógép computer windows 11 home office
Fotó: Rui Silvestre / Unsplash
Vágólapra másolva!
A Windows 11 arra kényszeríti a felhasználókat, hogy frissítsék a Mail alkalmazást az új Outlook-kliensre, amely egy csúnya kiegészítéssel jár – hirdetésekkel.
Vágólapra másolva!

A Windows 11 és Windows 10 felhasználók hamarosan mindannyian kénytelenek frissíteni a Microsoft beépített e-mail alkalmazásának új verziójára, a Mail alkalmazásból Outlook lesz.

A felhasználókat, akik eddig a Windows alapértelmezett levelezőkliensét használták, a Mail alkalmazás megnyitásakor egy felugró ablakban egy üzenet fogadja, mely szerint a Mail és a Naptár alkalmazások megváltoznak, és helyüket egy új, egységes Outlook alkalmazás veszi át. (Korábban már volt hírek arról, hogy ezeknek a régi alkalmazásoknak 2024 vége előtt megszűnik a támogatása).

Ez az új Outlook webes alkalmazás mindkét klienst felváltja, és a mindent egyben helyettesítő alkalmazás elég sok változást tartalmaz a Mail alkalmazáshoz képest. Például lehetővé teszi a Microsoft számára, hogy reklámokat jelenítsen meg a felhasználók monitorain.

A jó hír azonban az, hogy ez egyelőre visszafordíthatatlan változás, mert az alkalmazás ablakának bal felső sarkában van egy kapcsoló, amelyen az áll, hogy "New Outlook", és ha ezt kikapcsoljuk, visszakerülünk a régi Mail alkalmazáshoz. A rossz hír viszont az, hogy ez a régi rendszer hamarosan kötelezően átalakul majd az új Outlookká és akkor már nem lesz menekvés. Muszáj lesz néznünk a Microsoft reklámjait.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!