Vágólapra másolva!
A 2009-ből eltelt másfél hónap alapján látszik, hogy a Film+ erősítette pozícióját a középmezőnyben. A kábelre vagy digitális vételre előfizető fiatal felnőttek körében közönségarányával az M1-et is megelőzte az első 45 napban.
Vágólapra másolva!

Főműsoridőben, az este kilenckor kezdődő filmekkel gyakran tud riválisainál nagyobb közönséget elhódítani a Film+. Péntek este például a Halálos fegyver 4 című film több nézőt érdekelt a fiatal felnőttek (18-49 évesek) közül, mint az M1-en a Tűzvonalban aktuális epizódja, vagy a Viasat3 csatornán a CSI - Helyszínelők. A magyar krimiért kifejezetten kár, mert ha a két nagy kereskedelmi tévé egyikén futna jó időpontban, és nem a közszolgálati egyes csatornán, akár háromszoros nézettséget is hozhatna - csak a fiatalok nagy része egyáltalán nem figyeli az MTV kínálatát.

A kereskedelmi célcsoportban, az első 45 napban, a kábeles és a digitális vétellel rendelkező háztartásoknál a középmezőnyben a Viasat3 (7,7%), a Film+ (4,4%), az M1 (3,9%) és a Cool tévé (3,5%) található. Természetesen más a helyzet, ha az összes háztartást nézzük, ahol erősebb a jóformán mindenhol fogható MTV.