Alekosz a VV4 egyik legnépszerűbb játékosa, eddig két párbajt nyert - az ő nevével árult márciusban salátát egy budapesti élelmiszerüzlet, a Bors le is fényképezte a terméket. Az élelmiszerlánc több üzletét is bejárta az [origo] fotósa, de egy nappal később nem talált ilyet: a produkció szerint nem is baj, mert a Való Világ stábját nem kereste meg senki ilyen kéréssel.
"Egyáltalán nem egyeztetett velünk senki. A szereplők nevei különben sincsenek levédve, ezek nem a mi szellemi tulajdonunk. Van szerződésünk velük, de ez a műsorra, a tévészereplésre vonatkozik, a kinti életben pedig eldönthetik, hogy akarnak-e dolgozni velünk, az általunk ajánlott menedzserrel. Ők nem termékek, mint mondjuk az amerikai pankrációban a figura. Salátatémában tehát nem volt megkeresés, de konyakcég, szivarüzlet valóban hívott már minket, hogy Alekosszal reklámozzon. Általában elmondható, hogy wellnesshétvégét, utazást, ingyenétkezést ajánlanak a népszerűbb szereplőinknek" - mondta az [origo] megkeresésére Rubin Kristóf kreatív főszerkesztő.
Szerződésük szerint a játékosoknak a műsor után a Való Világ-gal kapcsolatos összes promócióban részt kell venniük, a szereplés pedig a játékosoknak is érdekük, és általában szívesen nyilatkoznak, de nincs olyan kötelezettségük, hogy minden lapnak, minden internetes portálnak kelljen válaszolniuk. A promóció elsősorban RTL-es műsorokra vonatkozik, például ha hívják őket, el kell menniük a Reggeli-be, a Fél Kettő-be, a Neked Való-ba, rendelkezésre kell állniuk, ha a Fókusz kérdezné őket.
Miközben a játékosok neve nincs levédve, és elvileg bárki nyithat Szandika néven éjszakai mulatót, ha ehhez van gusztusa, a Való Világ márkanév persze nem használható szabadon: több évvel ezelőtt volt is jogi ügy abból, hogy a VV2 vagy a VV3 után pornót adtak ki vállalkozó szellemű filmesek, erősen megtévesztő címmel és logóval, ami miatt azt hihette a vásárló, hogy a valóságshow szereplői adták nevüket a produkcióhoz.