Az év 10. hetében a legnézettebb magyar tévécsatorna az RTL Klub volt, 22,3 százalékos átlagos eredménnyel, második a Tv2, 19,8 százalékkal, harmadik pedig a tévézők 7,3 százalékát érdeklő MTV lett. Az RTL különösen este, főműsoridőben erős, tíz százalékpontot vert kereskedelmi riválisára a teljes lakosság, és bő tizenhárom százalékot a fiatalabb (18-49 éves kor közti) nézők esetében.
A nézettségi listát a Barátok közt és a Való Világ uralja, noha egyik műsor sem érte el a kétmillió nézőt. A Fókusz is hagyományosan erős, a Tv2 pedig a Tények-et, a Jóban Rosszban-t és az Árva angyal-t tudta bekormányozni a legjobbak közé: utóbbi telenovella esetén volt olyan epizód, amelyet tíz tévézőből négy követett.
Top 30, teljes lakosság
Forrás: AGB Nielsen
----------------------
A kereskedelmi célcsoportban, a 18 és 49 éves tévézők közt is az RTL Klub szappanoperája nyert, Berényiéket pedig a villalakók követik a listán: a párbaj 43 százalékos nézettsége imponáló. A legnézettebb heti sorozat, a Dr. Csont és a legkedveltebb film, a Narnia krónikái is az RTL-en ment, a Tv2 által képernyőre tett Irigy Hónaljmirigy-show csak a tévéző célcsoport negyedét érdekelte. Műsorsávjában változatlanul a Tények a csatorna legerősebb műsora.
Top 30, 18-49-es célcsoport
Forrás: AGB Nielsen
A csatorna neve után a nézőszám, majd a közönségarány látható.