2011. december 31-én a kereskedelmi célcsoportban az RTL-es Híradó verte a Tények-et, a Fókusz-t pedig többen követték, mint az Aktív-ot. Este fél nyolc és kilenc közt Hajdú Péter és a Frizbi a Men in Black - Sötét zsaruk című filmmel próbálta tartani a lépést, utána pedig átvette a vezetést a TV2, méghozzá a Mikroszkóp Színpad előadásával - bizonyítva, hogy Sas József tréfáin még 2011 végén is nevettek a magyarok. A nyugdíjasok kedvencének számító kabaré simán verte a fiatalosabbnak hitt Való Világ-ot, ráadásul az alábbi grafikon az ötven alatti, felnőtt nézők preferenciáját mutatja:
A kereskedelmi célcsoportban az egész napot az RTL Klub, az estét, a főműsoridőt a TV2 nyerte. Az MTV műsorai közül a Maradj talpon! és a Poén Péntek volt nézettebb a 18-49-es korosztályban.