A két csatorna ugyan hivatalosan csak idén július másodikán újult meg - előtte Filmmúzeum és Zone Romantica néven működött - azonban a Film Mánia programstruktúrájának megváltoztatása már az új arculat bevezetése előtt megkezdődött. A Film Mánia nézettsége az előző év azonos időszakához (és a Filmmúzeumhoz) képest 115,6%-os emelkedést mutat a 18-49 éves nézők körében. A július 2-i arculatváltás után tovább nőtt, és júniushoz viszonyítva további 19,3%-kal emelkedett - közölte a Chello.
A Film Mánia a versenytársakat tekintve a 18-49 éves nézők körében elért júliusi átlagos közönségarányok alapján olyan csatornákat múlt felül, mint például a Fem3, a Universal Channel,vagy a Prizma TV. Júliusban a csatorna 15 filmje is magasabb nézőszámot ért el, mint ugyanebben a hónapban a Film+2 legnézettebb műsora - áll a médiavállalat közleményében.
A Film Café átlagos közönségaránya a július 2-i arculatváltást követően a teljes lakosság körében az előző hónaphoz viszonyítva 71,4%-kal emelkedett, míg a kereskedelmi célcsoportban a csatorna átlagos közönségaránya július 2-a után csaknem háromszorosára nőtt. Versenytársai közül mind a 18-49 éves nézői célcsoportot, mind pedig a teljes lakosságot vizsgálva felülmúlta a Story5 nézettségét.