A fiatal, városi közönségnek szánt Super TV2-n főleg saját gyártású műsorokat láthatnak a nézők - mondta Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója. A tévécsaládnak ez lesz a negyedik csatornája: a 63 százalékos lefedettségű Fem3, valamint a lakosság 50 százalékához elérő Pro4 után a harmadik kábelcsatorna, amelynek lefedettségéről egyelőre nem árult el adatokat a csatorna vezetése. Várhatóan a legnagyobb szolgáltatók különféle csomagjukba beteszik a Super TV2-t.
A képre kattintva galéria nyílik!
Az [origo] úgy tudja,hogy van olyan nagy szolgáltató, amellyel még megy a huzavona, de a csatorna vezetése szerint ha a novemberi indulásra nem is, de januárra megállapodnak. Ez a TV2 érdeke is, hiszen sok milliárdot invesztál az új csatornába, így a minél nagyobb lefedettség a céljuk. Simon szerint nincs 6-8 éve építkezni a SuperTV2-nek, mint sok más kábeltévének, a "trendinek és urbánusnak" szánt csatornától azt várják, hogy két év múlva a harmadik-negyedik legnézettebb legyen a 18-49-es célcsoportban. Ott, rögvest az élmezőny után jelenleg a Cool, a Viasat3, a Film+ és az M1 található.
A képre kattintva galéria nyílik!
Simon megjegyezte, hogy a televíziós reklámpiacon soha nem látott mértékű, mintegy 20 százalékos volt a visszaesés idén (pedig tavaly is rossz év volt), ennek ellenére a televízió tulajdonosa, a ProSiebenSat1 elfogadta a hároméves fejlesztési tervet, és minden eddiginél nagyobb forrásokat invesztál a televíziókba. Éves szinten több milliárd forintos tételről van szó. A TV2-csoport célja az, hogy a négy tévé együttesen 20 százalék feletti nézettséget produkáljon három éven belül.
Olvasnivaló: Új csatornán találkozik napi műsorban Liptai és Till Attila
Közös napi műsort kapott Erdélyi Mónika és Joshi Bharat