A nyitó plenáris ülés előadói a médiapiac fontos témáival foglalkoznak, a médiamérés és a médiafogyasztás új eszközeivel, a tartalomipar új modelljeivel, a médiacég fogalmának átalakulásával, a modernizáció konkrét lépéseivel, a média jövőképével. Ebben a blokkban ismerhetik meg az MRSZ reklámköltés-adatait is.
Délután két szekció is foglalkozik tartalmi és terjesztési kérdésekkel: az elsőben a lapkiadói ipar, a másodikban a televíziós piac meghatározó szereplői osztják meg gondolataikat a közönséggel. Az ezekkel párhuzamosan futó reklámpiaci szekcióban a média, az ügynökségek és a megbízói oldal reprezentánsai beszélnek piacról, trendekről, stratégiákról és bevételnövelésről.
Szerda délelőtt újabb két szekció kerül sorra: a marketingkommunikációs szakemberek ezúttal az FMCG szektorból mutatnak be esettanulmányokat, míg a tartalomipari szekció előadói napjaink egyik kulcsszavát, a "prémium" fogalmát járják körül.
A Médiapiac konferenciával párhuzamosan most másodszor megrendezett Kutatás konferencián a megrendelőké a főszerep. Az előadók jelentős magyar és nemzetközi vállalatok kutatás-fogyasztói. A közönség első kézből hallhat a piackutatással kapcsolatos elvárásokról, igényekről, vállalati reakciókról. A két konferencián több mint száztíz előadó osztja meg tudását, tapasztalatait a hallgatósággal. A program itt olvasható.